19 Haziran 2011 Pazar

Selale Kavanoz Aseton

Bu asetonu lk gordugum anda bir sevinc cigligi attigimi hatirliyorum :D Oje cikartmaya o kadar usenen biriyimdir ki anlatamam. Fakat bir ojenin benim tirnagimdaki omru en fazla 2 gun oldugu icin bu eziyeti baya sik araliklarla cekmek zorundayim.



beklentim cok yuksekti bu asetondan fakat beni hayalkirikligina ugratti diyebilirim.

Oncelikle sungeri cok dayaniksiz. bir kac kullanimdan sonra paramparca oluveriyor.

kirmizi, siyah vb ojeleri cikartmak icin kullanirsaniz, sonraki kullanimlarinizda parmaklariniz renkten renge giriyor, aman diyeyim. :D

ayni asetonu defalarca kullanmak ne kadar saglikli, bilemiyorum.

2 kusur lira fiyati var. denemeye deger diyorum :)

2 yorum:

  1. Haklısın canım. Bunu ben de kullanmıştım. Daha doğrusu kullanamamıştım. Çok kötüü..

    YanıtlaSil
  2. aynen Isik :/ parmex asetonun uzerine aseton yok galiba

    YanıtlaSil