19 Haziran 2011 Pazar

Maybelline Affinitone Allik - 79 - Flush Plum

Bu alligin rengine vuruldum ve hic dusunmeden aldim. Koyu pembe - icinde ufak ufak simler var, bayildim resmen. Affinitone serisinin pudra ve fondotenini de bir kac gun once trendyol dan siparis ettim - hemen gelmelerini umuyorum :)

Oncelikle bu allik renk olsun isilti olsun harika, ama tek kotu yani cok cok cok sert olmasi. Testeri da aldigim gibiydi o yuzden sirf benimkinde bir problem oldugunu sanmiyorum. Enteresan en acik pembe olan ayni serinin baska bir alliginin yapisi oldukca yumusak ve guzel. Enteresan.



Az miktarda uygulayinca:

Burda ise birkac sert firca darbesi daha eklenmisken:



Cildi oldukca puruzsuz gosterme ve kalicilik acisindan oldukca basarili buldum :) Tekrar alir miyim evet alirim :)

Fiyati - 13 - 16 tl arasi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder