30 Haziran 2011 Perşembe

Golden Rose Style Mascara- Plum

She marka mavi maskarayi kullanmaya basladigimdan beri mor bir maskaram da olsun istiyordum She den oldukca memnunum, renk vermesi falan acayip iyi, fakat onu aldigim yerde moru kalmamisti, be nde bu istegimi rafa kaldirmistim. Lakin Golden Rose da tam aradigim mor- murdum arasi renge denk geldim ve sak diye aldim. Niahaha :D

Sadece 1 kere deneme firsatim oldu, yorumlarim ise soyle:

Belki de renginin koyu olmasi sebebiyle, mor oldugu anlasilmiyor pek. Isikta az bucuk belli oluyor, kat kat surmeme ragmen.

Renk verme (?) disindaki tek ozelligi kirpikleri cok guzel ayiriyor olmasi, hacim vs verdigi yok (ki boyle bir beklentim de yoktu)

Fiyati 6.90 , bence bu fiyat icin iyi denebilecek bir performans.

Tekrar alir miyim, eh pek sanmiyorum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder