30 Haziran 2011 Perşembe

Golden Rose Perfecct Shine Lipstick - 205

Bundan 3 gun once saclarimi kizila boyattim ve sandim ki sacim siyahken bana yakismayan her sey simdi yakisacak.

YALAAAANNN!

Acik renk ruj bana hic gitmez, hani oyle boyle degil. Bugday tenim var ve hani acik pembeymis falan oyle bir rujla yolda gorseniz beni yolunuzu degistirirsiniz, o derece.

Salak gibi gittim golden roseun muhtemelen en acik renklerinden falan biri olan bu ruju aldim. Allah askinda koyu renk teni olan ve bu rujun kendisine yakistigini dusunen bir ksi resmini yollasin abna, ben de diyeyim ki sorun bi tek bendeymis.

Allahim nasil bir renk bu boyle! Hangi korku filminden ciktigimi sasirdim, o derce. Alirlen demistim hic yakismazsa artik cok az surerim yok gibi gorunur, hayir oyle bi ihtimal de yok, o derece.

Swatchlarda rengi biraz koyu cikti gibime geldi ama her turlu isikta, flasli, flassiz denedim anca bu kadar oldu :/

Fiyati 4.90. Cope atsaydim o p arayi daha mutlu olabilirdim :D







Yapisina falan sozum yok gayet iti. Golden rose urunlerinden genel olarak memnunumdur zaten. Ama bu ruj, cik, olmadi. Yakisani gule gule kullansin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder