30 Haziran 2011 Perşembe

Flormar miracle colors U33 + matlastirici

Evet itiraf ediyorum ben bu seriyi daha 1 hafta once kesfettim. Flormar kendisini asmis asmis onunu alamamis daha da asmis. Bana bir oje yapmak istesen ne renk yaparsin diye sorsalar soyleyebioecegim butun renkleri yapmis. Hem de alli pullu isikta en renk degistireninden yapmis. Asik oldum!

Cok guzel morlar kirmizilar da vardi fakat ben en enteresan gorunen bu u33 nolu rengi aldim. Sisede mavi duruyor fakat isik altinda bakarsaniz gokkusaginin tum renklerini gormeniz mumkun!

Zeki ben, matlastirici surmeden once swatchlamayi unuttugum icin sadece mat halini gorebileceksiniz maalesef :/





Fiyat : 2. 5 tl

3 yorum:

  1. manikürünüzü kim yaptıysa kanatmış hep :D

    YanıtlaSil
  2. ay bence de canım haklısın kanamış kenarları ama tırnagın yapısı gerçekten çok hoş periliçe aşkına. nickname:yüce honus

    YanıtlaSil
  3. ahaha :D o benim kend kendime manikur yapma konusunda ilk denemelerimdi; gururla soyluyorum :P

    yuce honus teskkur ederim :) :P

    YanıtlaSil