19 Haziran 2011 Pazar

Flormar Ball Blusher/ Top Allik - 11

Nedense top alliklar bana hep en eglenceli makyaj urunu olarak gelmislerdir :) Nedense hayatimda sadece 1 kez top allik aldim, onu da 6 aydir kullanmadim hic.

Top alliklarin kullanimi normal alliklarin bin kati katar daha zor. Yere durusup ziyan ettigim toplara mi uzuleyim yoksa fircaya bir turlu gelemeyen alliga mi?

Bu alliklarin en iyi ozelligi ise renkleri homojen sekilde karistirabiliyor olmak bence :)




Swatch koymayi unuttum fakat verdigi renk metalik bir kahverengi. Ben oldukca memnunum. Gramaji da oldukca yuksek yaklasik 2 yildir araliklarla kullaniyorum fakat hic azalmadi gibi bir sey. Ilk aldigimda ozellikle sirf bu alligi kullanr olmustum. Hala satiliyorsa tavsiye ederim ben hala cok seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder