15 Haziran 2011 Çarşamba

Nivea Stay on Eyeliner

Malum Nivea Turkiye'den cekiliyor ve ben de urunleri tamamen kalkmamisken cok ovuldugunu duydugum stay on eyelinerlarindan almak istedim. Grisini almakti amacim ama sirf siyahiyla laciverti kalmisti ben de siyahini almistim - her ne kadar zibilyon tane hic kullanmadigim siyah kalemim olsa da.  :D



Bu kalemin bence en en en onemli ozelligi asansorlu olmasi. Tahta kalemleri acarken resmen mahvettigim icin sadece asansorlu kalem almaya caliksiyorum. Onun disinda kalicilik ozelligi de oldukca iyi - ki testeri elimden 2 gun cikmiyicak gibi gorunuyodu temizlemesem. Normalde gozumun altina cektigim kalemler cok cabuk dagiliyo ve gozaltim simsiyah gorunuyor. En azindan goz altima surdugum kalemin dagilmamasi gerekiyor -ki bence nivea yeterince basarili. Keske kaldirmasalarmis urunlerini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder