18 Mayıs 2011 Çarşamba

Nivea - 76 Earthen Nude

Bu nivea nin piyasadan cekilmesi bana yaradi :D

Hic almadigim kadar nivea urunu almaya basladim -nasil bir psikolojiyse artik.

Bu da aldigim son nivea urunlerinden birisi: Nivea 76 nude ruj. Normalderujlarimi ya acik kahve ya orta pembe kullanmaya calisiyorum. Rujumun cok goze batmasindan hoslanmiyorum. Cok yumusak guzel bir renk ama bana pek gitmedi, sarisin bayanlara daha guzel olabilir:






Yogunlugu cok fazla degil o yuzden bir kac kez uzerinden gecmek gerekiyor. Tek kati sadece parlaklik verecek sekilde. Renk haric hosuma gitti - baska renklerini alabilirim bi ara :)

2 yorum:

  1. Nivea Türkiye'den gitmesin :( Ben de çok severim Nivea'yı..
    Not: Blogunu yeni keşfettim ve izlemedeyim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler :) benim de umidim o yonde...bugun baktigim bi parfumerideki nivea indirimi kalkmisti tamamen. heralde satislari arttirmak icin cikarttiklari bi dedikoduydu sadece :D

    YanıtlaSil