11 Mayıs 2011 Çarşamba

Maybelline - Dreamliquid mousse fondoten

En son aldigim flormar mat fondoten gercekten cok kalin gelmeye basladi bana ve surtimi da kabuk kabuk yapti gibime geldi. Bugun gidip annemle beraber fondoten baktik. Neredeyse parfumerideki tum markalara baktik diyebilirim :D En son Maybelline in dreamliquidinde karar kildik. Annemle benim cilt renklerimiz cok alakasizdir ama nasi olduysa bu renk ikimize de cok iyi gitti valla. 40 nosunu aldik:


Sadece testerini deneyebildim su ana kadar kendisini kullanamadim ama bi fark olacagini sanmam :D Cok dogal bir gorunum verdi ve tum kusurlari kapatti bence. Yapisi cok ince ve hic katimsi degil. 10 uzerinden 8. O da Turkiye de amerika fiyatinin iki katina satildigi icin :)

3 yorum:

  1. güzel günlerde kullanın. umarım çok fazla maske gibi değildir. sizin dediğiniz gibi kalıp gibi olanlar pek iyi olmuyo. umarım bu hem kapatıcı hem de ince bi yapıdadir:)

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler :)) yuzumun bir tarafina flormarinkini bir tarafina maybelline inkini surdum az once, ve maybelline yok gibi bir sey gorunum olarak :) hic maske gibi degil. flormar surdugum tarafin gerildigini hissettim resmen o.o

    YanıtlaSil
  3. ne güzel kendinize uyanı bulmuşunuz:) iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil