19 Mayıs 2011 Perşembe

Innova Firca Seti

Son 1 aya kadar hic firca delisi birisi degildim. Simdi de sayilmam ama en azindan fircalarin onemini az bucuk kavramaya basladim. Yurtdisi alisveris yasagindan dolayi almayi dusundugum sigma ve mac fircalarini sadece monitorden izlemekle yetiniyorum su anda.

Tekli firca almakti amacim aslinda ama innovanin setini gorunce dayanamadim 7 li firca setini aldim. Dipliner icin olanini hic kullanmayacagim muhtemelen ama diger fircalarindan oldukca yaralanmaya basladim bile :D
Resimleri az once cektigim icin, fircalarin temiz olmamalarina bakmayin lutfen, cok sik firca temizlerim normalde, yoksa asiri huylaniyorum.










Fircalar cok cok yumusak ve bunun da dezavantajlari var tabii ki. Mesela affinitone gibi sert alliklari bu fircayla, hatta herhangi bir fircayla bile surmek iskence otesi.

Killari hic dokulmedi o kadar yikamama ragmen. Pudra fircasi biraz kucuk oldugu icin kullanimi biraz zor ama fena da degil.

10 uzerinden 8. :)

5 yorum:

  1. Ya nerdne ve nekadara aldın bende şöyle bir set istiyorum :( Mac falan alamıycam için bunlarla yetinirim en azından

    YanıtlaSil
  2. Selamlar :)

    Ben bunlari izmirde alsancaktaki hobi parfumeriden aldim. Fiyati 33 ten 24 e dusmustu. Ben memnunum ama eger ozellikle pudra icin daha buyuk fircalardan hoslaniyorsan pek memnun kalmayabilirsin; boyutlari biraz ufak. :)

    YanıtlaSil
  3. http://putonmakeup1.blogspot.com/'un sahibesiyim. blogunuzu zavkle takip ediyorum, yazılarınız çok keyifli :)
    bu seti ne kadara aldığınızı öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkurler cok incesin :)

    ben aldigimda yanlis hatirlamiyorsam 33 ten 24 e dusmustu. alali bayagi oldu gerci ama hala bu civarlardadir diye dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  5. eheh dogru hatirlamisim iki ust yorumda da ayni seyi yazmisim :D

    YanıtlaSil