20 Mayıs 2011 Cuma

Flormar Pretty Compact Blush On -113

Ben bu alligi daha once hakkinda yazdigim deborah alligin yerine almisitm :D ama yalan oldu biraz.
aslinda ikili olanini almayi istiyordum renkleri daha guzel oldugu icin fakat alicagim yerde o kalmadigi icin bu rnegini aldim ve aslinda baya hosuma giti.

oncelikle kokusu cok hos. tam kolonyali mendil gibi kokuyor. diger flormar urunleri gibi oldukca yumusak ve surumu kolay. Acik seftali rengi denebilir tam. Bana cok gittiginden emin degilim fakat yine de ara sira severek kullaniyorum.

Gramaji: 14 gr




Kaliciligi oldukca iyi ve cildi purussuz gosterdigi az bucuk dogru. Fakat taniminda belirtildigi gibi yok teri absorbe etme wohoww gibi ozellikleri biraz ucuk kacmis. Fiyatina gore iyi diyebilirim ama vazgecilmezim degil yani :)


7 yorum:

  1. Flormar copcact allıkları çok güzel ama kapakları çok kullanışsız geliyor bana :( sırf o yüzden almamakta ısrar ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. evet oyle bence de :/ mesela ben de 4 tane bu tıp urun var ve hangısının hangısı oldugunu anlamak ıcın tek tek acıp ıclerıne bakmam gerekıyor. bı ısaret falan koymam lazım :D

    YanıtlaSil
  3. Ben işaret koydum bile :D Cidden anlaşılmıyo ve kapakları çok hafif incecik mika gibi sinir oluyorum :(

    YanıtlaSil
  4. ben dik bicimde yanyana dizdim butun yuvarlak urunlerimi, o yuzden yine hepsine tek tek acip bakiyorum :D bi cozum bulucam insallah yakin zamanda :D

    YanıtlaSil
  5. Bak şimdi bi yazı giricem beyaz ambalajlı yuvarlak kapaklı sinir bozucu Flormar'lara bi kardeş göndericem. Bu yazım sana ve tüm Flormar kapağı gıcıklarına gelsin :D

    YanıtlaSil
  6. ahahaha heyecanla bekliyorum :D

    YanıtlaSil