20 Mayıs 2011 Cuma

Arko Nem Yogurtlu Bogurtlenli Krem

Arko kremin el kremlerinden cok memnun olan biri olarak bu cok amacli kremini de denemek istedim. Uzerinde yuz, el ve vucut icin kullanilabilecegi yaziyor; yani oldukca kullanisli kendisi.

Kokusu ise cok guzel tam jelibon gibi geliyor bana. Rengi de lilamsi, ki en sevdigim renklerden biridir :)

Nemlendirme gucu oldukca yuksek ve yumusacik oldu ellerim sayesinde :) Tum cilt tipleri tarafindan kullanilabilinir.

Bogurtlen disinda findik vanilyalisi, normali ve bir de seftalilisi var sanirim. Fiyati normalde 9 lira civari fakat ben migrostan 2 gun once %50 indirimle aldim. Almayi dusunenler kacirmasin derim :)


2 yorum:

  1. daha önce bunun tüp olanından kullandım.Bugün de migrosta indirimde olduğunu görünce hemen aldım kokusu çok güzel ve benim ellerim çok kuru olmasına rağmen işe yarıyor..

    YanıtlaSil
  2. ben de tup olanindan alip 2 tane bitirdim, bugun iki tane daha aldim :) yarin bloga koymayi dusunuyorum :)

    YanıtlaSil