17 Nisan 2011 Pazar

ta tammm

Selamlar herkese!

Ben de cogu bayan gibi parfum olsun oje olsun, ya da nami- diger ivir zivir olsun merakliyim...O blog senin bu blog benim dolastiktan sonra nihayet usengecligimin doruklarindaki bir animda bu blogun acilis yazisini yazmakla giriyorum blog dunyasina.

Daha once baska bloglarim oldu ama hepsi ilgisizlik, bakimsizliktan bana kustu. Bu seferki boyle olmayacak umuyorum ki :)

En merakli oldugum ivir zivirlar ojeler ve parfumler; sanirim burasi yeterince acik. :) Saymaya usendigim kadar ojem ve ufak capli bir parfum koleksiyonum var...koleksiyon dediysem, o kadar da degil de...anladiniz siz onu...:)

Sanirim genellikle oje resimleri yukluyor olacagim buraya...oje surdugum zamanlarda kesinlikle her gun oje degistiririm, hic usenmedigim tek sey budur herhalde. :D yeni denemeler yapmaya bayildigim gibi, en sevdigim oje renkleri ise boyle milletin 'aa bu renk de oje mi olurmus canim?' dedigi renkler...


veeeee....let the show begin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder