18 Nisan 2011 Pazartesi

Pure Poison -D&P

Parfumun orjinali bu:

YKM de denedim ve tek kelimeyle bayildim. Fakat bir sure sonra kokusu bana agir gelmeye basladi. Yine de orjinalini almadan once bi dp ye ugradim ve %100 olmasa da iyi benzettiklerini gordum. Ilk kez dp den alisveris yapmis oldum boylece :)

Kalicilik konusunda acik parfumlerin orjinallerden daha basarili oldugu bir gercek. Fakat daha once de soyledigim gibi ayni hissi verniyor insana. Alali 1-2 ay oldu sanirim, en fazla 10 fis kullanmisimdir.

10 uzerinden 6 diyelim. Yakin zamanda orjinalini tekrar denemeyi planliyorum :)

edit: gordugum kadariyla bir cok kisi pure poisonun dp de nasil oldugunu merak ediyor. bu postu yazmamin uzerinden bir kac ay gecti ve su anki dusuncem orjinaliyle %100 ayni koktugu. Kaliciligi da mukemmel.

Su anki puanim 10 =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder