24 Nisan 2011 Pazar

Nivea- Stay on Cover Stick (09- Beige)

Bugun aldigim zibilyon adet urunden bir tanesi. Aslinda amacim sivi bir kapatici almakti ama en son aldigim nivea rujdan oldukca memnun kaldiktan sonra niveanin stick kapaticisini bi denemek istedim. Bir acik bir koyu tonu vardi ben koyu olani, 09 u aldim. Satici kiz nerdeyse zorla denettirdi bana almadan once ve gercekten stay on adinin hakkini veriyor diyebilirim :D



Son resimde sagdaki biraz dagitilmis hali. Resimde biraz koyu cikmis ama o kadar degil normalde. Kendi gozaltimdan daha koyu bi renk olamaz sonucta eheh :D

Daha kendi aldigimi gozaltimda denemedigim icin kesin bir yorum yapamiyicam ama ben kolay dagilisini ve yapisini iyi buldum. Daha once flormarin benzer bir urununu kullanmistim ama rezaletti tek kelimeyle. Nivea dan daha cok memnun kalacagimi dusunuyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder