24 Nisan 2011 Pazar

Nivea Chantal Thomass Serisi - 86: Bedtime Plum

Son zamanlarda bir ruj arayisindaydim. Simdiye kadar hep nude tonlarda rujlarim oldu. Goz makyajina agirlik verdigim icin genelde, rujlarimi dikkat cekmeyecek tonlarda secmeye ozen gosteriyorum. Ama bu rengi gorunce dayanamadim ve ilk kez mor bir rujum oldu! :D







Kaliciligini pek begenmedim ama yumusakligi ve surumu cok hos. Bir dahaki gidisimde bir tane daha alabilirim bir yerde dursun diye :D Bana nasil olur gider mi diye endisem vardi ama hos oldu sanirsam :)

10 uzerinden 9

2 yorum:

  1. ne güzel bir ruj bu bayıldım :) mor ve sürümü kolay işte aradığım ruj,ama kaldırıldı çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. ben de bir turlu kullanamadim bu ruju ya...niveanin kaldirilmasi cok kotu oldu cidden kapaticisini da cok seviyordum ben :(

    YanıtlaSil