24 Nisan 2011 Pazar

Maybelline- the colossal volume express mascara (glam black)

Evettt bugunku kozmetik alisverisi maceramin son ayagi da bu maskara :D

Su anda kullandigim aslinda 2 mascara var biri flormarin bir maskarasi digeri de mavi renkli She maskara. Flormardan hic mi hic memnun degilim acikcasi ve mavi olan da malum her dakika kullanilmiyor :D Dun tesadufen 1 sene once aldigim maybelline maskarami buldum. Hic kurumamisti bir sey olmamisti ama icime sinmedigi icin atmak zorunda kaldim. Atmadan once son kez denedim ve inanilmaz memnun kaldim hemen bugun kosa kosa aldim. Yalniz benim attigim blackest black ti yanlis hatirlamiyorsam, bu sefer glam black aldim, yani onceki kadar sert bir siyahligi yok.





Modelleri ayni olmasina ragmen bu ve eski rimellerimin durusu yapisi farkli gibi geldi bana.  10 uzerinden 8 aliyor kendisi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder