19 Nisan 2011 Salı

Hypnotic Poison -Sansiro

Normalde David Walker'dan almayi planliyordum hypnotic poison u ama tavsiye uzerine Sansiro dan aldim.
Parfumun orjinali soyle:


Uzun sure felaket derecede nefret ettim bu parfumden. Bi arkadasim kullandi bunu uzun bi sure. Acikcasi kendisine hic yakistiramadim bu parfumu ve kokusu her geldikce midem bulandi. Fakat daha sonra bir kac kisiye cok yakistigini gorunce ben de denemek istedim fakat orjinalini almaya cesaret edemedim acikcasi. Bende nasil duracagindan emin olamadim. Ben de gittim Sansiro'dan aldim :) (50 ml si 11.50 yl)

Biraz daha fazla alkol kokusu geliyor orjinaline gore, fakat siktiktan bi 10-15 dk sonra bu koku ucuyor ve yerini vanilyaya ve bildigimiz hypnotic kokusuna birakiyor. Ben begendim acikcasi fakat oyle her gun sikilacak bir parfum degil. Bir fisi bile butun gun idare ediyor beni. Tam da yaz geliyorken cok sik kullanir miyim, hayir, ama arada sisesinden bile koklamak iyi bir his veriyor :) Orjinali bana hep raki gibi kokar nedense ama acigi guzel geliyor bana. Diger markalari bilemiyorum ama Sansiro iyi bi is cikarmis bence.

10 uzerinden 7. :)

5 yorum:

  1. sansiro k- kaç oluyo bu hypnitic poison ?

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu parfumu duydukca bayilacak gibi oluyoru, . Koku zevk meselesi ama ben sevemedim cok agir benim icin hatta fazla agir. Hepsini gectim yazin Antalya sicaginda bu parfumu skip etrafta salina salina geziyorlar ya iste o an olecek gibi oluyorum . Tamam madem skiyosn ama kisin sk bari kardesim ya . Yazin skma otobuse binerken hic skma ki insanlar kokundan bayilmasin (!)

    YanıtlaSil
  4. k64 hipnotic bir kış parfümüdür.yazın sıkmak sadece yanınazdakileri rahatsız etmeye yaarar.

    YanıtlaSil