21 Nisan 2011 Perşembe

Flormar 412

Bir suru blogta flormarin bu yeni rengi hakkinda iyi yorumlar gorunce dayanamadim gittim aldim. :)

412, frenchte kullanilan 319 un alternatifi olarak uretilmis saniyorumki. Sisedeki gorunumleri arasinda bir fark yok fakat 412 tirnaga hafif bir pembelik ve daha saglikli bir gorunum veriyor.

Bana bir de 412 nin fircasi diger flormar fircalarindan daha iyiymis gibi geldi. Fircasi daha sert oldugu icin hemen 2 suruste kolaylikla ve duzgunce surulebiliyor. Iki elime french yapmak toplamda 5-6 dk mi falan aldi :D

Su anda resim yukleyemiyorum fakat en yakin zamanda deniyicem :)

French yapmayi seven bayanlara siddetle tavsiye :)

2 yorum:

  1. Ben bunu neden bulamıyorum ya? :/ Açık pembe ojelerle deniyorum, o da güzel durmuyo ki.

    YanıtlaSil
  2. butun parfumerilerde olmasi lazim ya o.o 319 a biraz pembe eklemeyi deneyebilirsin belki eger hic bir yerde yoksa =)

    YanıtlaSil