17 Nisan 2011 Pazar

Ev yapimi oje rengi

Uzun zamandir koyu gri renk oje ariyordum ama hic bir parfumeride bulamadim acikcasi.Internetten de oje siparis etmek istemiyorum pek. O yuzden kendim evde yapmayi denedim ve basardim da denebilir!

Amacim dior un su rengi gibi bir sey elde etmekti:


Bende elimde kalan yaklasik 1/3 sise Flormar 310 uzerine Supershine serisinden siyah ekledim, ve su ortaya cikti:



Ikisinde de iki kat surulu oje. Serce tirnagimda Sevilla matlastirici var. MAt ojeyi nedense parlaktan cok daha fazla seviyorum ama sevilla dan cok da memnun degilim acikcasi. Dun Claires in matlastiricisini aldim ama henuz deneme firsatim olmadi.  

Ojem tam istedigim renk oldu taa siparis et bekle gelsin ugrasamam acikcasi :D
Sisenin de resmini koyacaktim ama sise su anda yer yer beyaz yer yer siyah gri karman corman bir sey oldugu icin tirnagimdaki renkle alakasi yok. :D

 Ben zer bir renk elde etmeye calisanlar bir denesin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder