18 Nisan 2011 Pazartesi

Elizabeth Arden - Green Tea

Yazlik bi parfum arama telasi icindeyken Sephora da denedim ilk olarak bu parfumu. Kokusu cok hosuma gittigi gibi insani bogmuyor ve bir yumusaklik hissi veriyor. Iste bahsettigim parfum:


Tam bir hafta once Extrascents ten 100 ml ligini siparis verdim ve bugun posta kutumda buldum kendisini :)

Icerigi soyle:

Üst notalar: Bergamot, Limon, Portakal, nane.
Orta Notalar: Yasemin, Ravent, Karanfil, Kereviz Çekirdeği.
Alt notalar: Meşe Yosunu, Kehribar, Misk.
Gündüz kullanım için mükemmeldir.

Ben hic nane kokusu aldigimi soyleyemiyicem ama super bir sekerli cay kokusu geliyor buram buram.  Yer yer limon ve portakal kokusu da geliyor fakat baskin olan koku bergamot :)

Kaliciligi bence iyi sayilir fakat cok hafif bir parfum oldugu icin yine de bir hypnotic poison gibi degil yani. Fiyatina gore cok cok basarili buldum. Genel olarak 10 uzerinden bir 8 i hakediyor bence :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder