24 Nisan 2011 Pazar

Cecile Classic Rouge - 31

Niveadan mor rujumu da aldiktan sonra abuk renk konusunda daha acik olmaya basladim ruj konusunda :D Acik renk rujlar bana hic mi hic gitmez hani oyle boyle degil, ve turuncumsu renkleri de hep sarisin bayanlara yakistirmisimdir simdiye kadar. Fakat bugun Cumbul parfumeride bir milyon sey denedim ve bir tanesi de cecilein turuncuya kacan 31 nolu rujuydu, ve cok hosuma gitti dusunmeden aldim. Tester rujlari denemek adetim degildir aslinda ama bu sefer denedim ve denemesem de olurmus diyorum...Su ana kadar kendime en cok yakistirdigim ruj oldu :D Daha iyi markalarda benzer bir renk gorursem kesinlikle alirim! :)




Diger cecile rujlari gibi cok yumusak ve kaliciligini ben begendim. 10 uzerinden 9.5 alarak simdiye kadar bir urune verdigim en yuksek puani aliyor kendisi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder