18 Nisan 2011 Pazartesi

Artful - D&P

100 ml lik pure poison in yaninda 30 ml lik bu parfumu de almistim. Kokusu bence pure poisondan dahaguzel ve kalici, fakakt bir fistan fazlasi insanlari baya oksurtebiliyor :D  Hala var midir bu parfum bilemiyorum ama tuttuysa 100 lugunu de uretmislerdir mutlaka :D  

Sanirim bu artful da bir Chanel - Candy vakasi gibi; parfumun orjinalini bilen yok :D Varsa paylassin lutfen.

Cogunlukla seker kokulu bu parfumu ozellikle esmer bayanlara kisin kullanmalari icin tavsiye ederim :) 8 veriyorum kendisine. :))

2 yorum:

  1. Bende bu parfümü 3o ml lik almıştım çok memnun kalmıştım şimdi tekrar zor buldum büyüğünü d&p de ama orjinalinin ne olduğunu bulsam kesinlikle alıcam ama tam bi muamma:(

    YanıtlaSil
  2. aa buyugu var miymis elimdeki bitince alirim vallahi :0 bana basta biraz agir gelmisti ama malum kis geliyor rahat rahat kullanabilirim :)

    YanıtlaSil