18 Nisan 2011 Pazartesi

Anna Sui- Sui Dreams -David Walker

Bu parfumu internette okudugum yorumlar uzerine denedim ve asiri memnunum diyebilirim. Orjinalini hic denemedim ama genelde David Walker versiyonunun daha kalici oldugu ve daha guzel koktugu soyleniyor. Orjinalinin sisesi ise soyle :


Felaket tatli degil mi? :D

Buram buram cikolata kokuyor bir parfum. Insani rahatsiz etmeyen, aksine kokladikca koklamak istenen bir parfum. Her ne kadar icerikleri farkli olsa da ben Rebul un Amber& Vanilya li parfumune benzetiyorum biraz.

En sik kullandigim acik parfumum ve bende hic yaglilik hissi uyandirmiyor. 9/10 :)


5 yorum:

  1. bende bayılıyorum bu kokuya 2008den bu yana hep çikolata kokuyorum :) şişesinin böyle olduğunu bilmiyordum açk parfüm kullandığım için şişede tatlıymış..

    YanıtlaSil
  2. evet anna sui nin her parfum sisei ayri bir tatli :)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok merak ettim bu kokuyu. teşekkürler tavsiye için. istanbulda bakırköy ve istiklalde var galiba..ben de en yakın zamanda uğramalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buarada, orjinalinin şişesini de çok tatlı bulduğumu söylemeyi unutmuşum :) keşke açık parfüm şişelerini de birazcık estetik görünüme kavuştursalar :)

      Sil
    2. anna sui nin tasarimlarina ben cok hayranimm , aynen siseler konusunda da sana cok katiliyorum! hic alasim gelmiyor bu yuzden acik parfum.

      Sil