17 Nisan 2011 Pazar

Alix Avien 238

Gecenlerde bi sitede alix avienin koyu yesil ojesini gordum ve cok bayildim. Hemen girdim bi parfumeriye ve son kalan koyu yesille 2 tane daha farkli yesil tonunda oje aldim. Alix avienlerin bence tek problemleri asiri akiskanliklari ve ne kadar fazlaligi alinirsa alinsin fircaya hep cok fazla oje gelmesi. Onun disinda 2 katta cok guzel sonuc verdiklerini dusunuyorum.

Bunlar da tek kat ve iki kat surulmus 238 no lu Alix Avien oje:



Ilk resim flasli cekildigi icin cok kotu gorunmus ama aslinda o kadar da fena durmuyordu. Yine de uzerine bir kat daha surdum ve ikinci resimdeki goruntu ortaya cikti.


Aldigim yesiller icinde en cok hosuma giden bu oldu. Kisa surede kurudugu icin pek de problem cikartmiyor Alix Avien ojeler. Biraz daha fazla renk cesidi olsaydi Alix Avien favori oje markam olabilirdi. :) Ama mevcut renkleriyle de bu sifati kazanmaya cok yakin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder