26 Temmuz 2014 Cumartesi

Oralar Buralar

Şu güzel cumartesi gününden herkese selamlar

O kadar yazacak bir şeyim yok ki birkaç şey paylaşıp kaçacağım

Karşıyaka'da çogzel bir koton keşfettiğimden beri ordan çıkamaz oldum. Potansiyel mezuniyet elbisemi buldum desem yalan olmaz :D abiyelerde hep olduğu gibi 42 beden olmasına rağmen fermuarda sıkıntı yaşadım. ama alırım ben bunu arkadaş. fiyatı 180'den 130'a düşmüştü. 80'e de iner yakında, o zaman alıcam, binicem üstüne, vurucam kırbacı vurucam kırbacı (:



Bu iki parçayı da geçen gidişimde gördüm. Çok alakasız olmalarına rağmen beraber güzel olabilecejlerini düşündüm, oldukça da beğendim ama cimriliğime geldi almadım. Penye dümdüz bir eteğe 20 lira vermek o an fazla geldi ama kesin pazartesi mazartesi alırım ben bunları. Kendimi biliyorum :D ki ben midi eteklerden nefret ederim ^^


Birazdan dışarı çıkacağız annemle de ne giysem derken işe giyemeyeceğim sevimlilikteki eteğime gitti elim. muhtemelen birazdan çıkarır son anda bir şort giyer öyle çıkarım. Makyajsız şebeklikte de sınır tanımıyorum değil mi? Ayakakabı giymeyi de unutmazsam tamamım o.o


Bir de saçımı hazır düzleştirmişken webcamle bir fotoğraf çekmek istedim. Sizce az da olsa bir uzama var mı? Üstteki foto bugüne ait, alttaki 2 hafta öncesine:

amma katil gibi çıkmışım. sadece saçlara bakalım devam edelim :F



Bu fotoğrafı da dün karşıyaka vapurunda çektim. sifonu gösteren oku gösteren oku gösteren ok. Çok güldüm deli demişlerdir kesin (:



Herkese iyi bayramlar, öpüyorum (:


19 Temmuz 2014 Cumartesi

Leke Tedavisi 19.07 (2.5. ay)

Merhabalar

Hazır vaktim varken ne hakkında yazsam dedim ve aklıma bu leke işleri geldi, bir update yazısı yazayım dedim.

Durum şu ki hazirandan beri isotrexin ve benzamycin'i kullanmıyorum. Dermatologum yazın kullanmak için bir ilaç önermişti ama leke değil sivilce tedavisi içindi o, ben de ihtiyacım olmadığı için almadım. Artık sadece Lar Roche Posayin Effaclar duo+ ve k'sını kullanıyorum.

2 küsür aydır kullanmaya göre bu iki ürün de çok beklentimi karşıladı mı emin değilim. Oram buram hep leke olduğu için ben sadece çenemin sağ tarafındaki lekelere bakarak yorum yapıyorum. Bana hala ilk günkü gibilermiş gibi geliyor. Fotoğraflarda yansıdığı kadarına siz de yorum yaparsanız sevinirim.

Garnier'in +50 güneş koruyucusunu almıştım geçenlerde, 2-3 gündür sabahları makyajın altına bir tek onu sürüyorum. Bugün gibi dışarı erkenden çıkmadığım zamanlarda da duo'yu sürüyorum sabahları. Her gece de k'yı sürüyorum yatmadan.

Bunlar dışında, 2 yıl sonra tekrar glifor kullanmaya başladım. İnsülin direncim olduğu için doktorum zaten önermişti ancak ben düzensiz kullanıp bırakmıştım. 1 yıldır kilom sabit, ve açlık krizleri geçirmeye başladım normalden sık bir şekilde. Günde yarım hapla başladım, 1 hafta sonra tama çıkaracağım.

Saçlarıma aynı döngüde süpergro ve onarıcı maske yapmaya devam ediyorum. 15-16 gün olmuş kestireli, ilk gün düz hali bile toplanmazken son 1 haftadır baya at kuyruğu bile yapabiliyorum. Sürdüğüm onca şey varken hangisi fayda etti bilemiyorum ama supergro nun işe yaradığını düşünüyorum.

Before postlarını da burada bulabilirsiniz:

http://ojemparfumum.blogspot.com.tr/search/label/Leke%20Tedavisi

Buyrunz leke fotoğrafları:

(neden kabarık çıkmış cildim yahu :()

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Saçım benim saçım benim

Merhabalar!

Bugün şu bilmemkaç yıllık bloggerlık tarihimin en osuruk ve detaylı postuna şahit olacaksınız. Neyin hevesiyle çektim bu kadar fotoğrafı, ne demeye aldım bu kadar saç ürününü bilmem. Öğle aralarında çarşıda dolaşmak yaramıyor bana.

Bugün de Karşıyakada'ki yeni mekanım (:D) bir parfümeriye gittim. Gliss ve Syoss'ta bir alana bir bedava kampanyası var ne zamandır, ben de 19 tl'ye gliss in köpüğünü ve ısıdan kruyucu saç spreyini aldım. Biraz görmemiş olduğum için yeni düzleştiricinin hevesiyle her gün saçımı düzleştiriyorum, bir ısı koruyucu şart diye düşündüm.

Aşağıda işten gelir gelmez saçımın tokasını çıkardığım hali, o saçın taranmış hali, ve spreyi sıkıp saçımı düzleştirdiğim hali var. Sabahtan sprey ve krem sürmüştüm de bu saate kalmış mıdır bilmem.

Bakın saçımın haline :D


Bu tokanın yeni çıkmış hali:



Bunlar o saçın taranmış hali:



13 Temmuz 2014 Pazar

Pazarları seviyorum (:


Selamlar :)


Uzun zamandır doğru düzgün bir şey yazmamanın vermiş olduğu hınçla, bol fotoğraflı bir post hazırlamak istedim.

Elime aldım fotoğraf makinemi, o an aklıma ne geldiyse onu çektim. Orada bir yerde benim küçük mutlu dağınık odam ve ev arkadaşım da var :)

Postu hazırlarken görgüsüz gibi hissettim açıkçası. Yeni alıp kullanmaya başladığım ürünleri de eklemek istedim burada bulunması için. Belki bir fikir edinmenize yardımcı olur.

Burası bu ayna önünün yeni toplanmış hali. :) Asıl saç spreylerim vb çekmecede duruyor, bunlar makyaj ürünleri, fırçaları vb. Şampuan ve maskeleri fotoğraflamak için oraya koydum geçici olarak.


syoss'un daha önce hacim verici şampuan ve kremini kullanıp memnun kalmıştım. Dün tekrar şampuan almam gerekti, hem onarıcı vb hem de oldukça uygun fiyatlı olduğu için yine bu markayı tercih ettim. Dün kullandım, yumuşacık oldu saçlarım. Syoss'un saç döktüğünü okudum birkaç yerden ama bende öyle bir soruna sebep olmadı.

Duşta saçımı iki kez şampuanlıyorum ve krem kullanmıyorum. Ama üç günde bir dax supergro kullanıyorum. Dax'ın ertesi gnü gliss'in şekildeki maskesini yapıyorum. 3. gün şampuan dışında bir şey sürmüyorum.




Üstteki ranzada ben yatıyorum, altta arkadaşım. Oldukça ufak ama işlevsel bir odam var :D Kıyafet dolabımız başka bir odada.



Bu da dolabımın sol tarafından bir kesit. Merak ettiğiniz bir şey varsa resmini vb çekip atabilirim de öyle aman aman bir kıyafetim yok. Şortlar etekler sağ tarafta katlı olarak duruyor.


 Ranzanın demirine asıyorum kolyelerimi. Bunlar dışındakiler kayıplarda muhtemelen.



11 Temmuz 2014 Cuma

Merhabaa

Son 3 haftadır bir yetişkinmişçesine yaşamakla meşgul olduğum için ne blog ne facebook ne ekşisözlük cart curt hiçbirşeyle ilgilenemedim.

Stajımın 3. haftasını bugün itibariyle bitirdim. Bir özel eğitim kurumunda staj yapıyorum, ve inanın stajın bu kadar zor olacağını tahmin edemezdim. İnanılmaz bir yoğunluk var, allahtan gitgide hafifliyor işler. Bugün ilk kez birebir ingilizce dersine girdim, çok heyecanlandım ama pek güzel geçti yahu :)

En son bi 2 hafta önce ev arkadaşımla kuşadasına gittik. Onun dışında tatil de yapmadım. En büyük dileğim yatmak oluyor haftasonlarında.

Çalıştığım yer Karşıyaka'da. Öğle aralarında çarşıda dolanıyorum, birkaç şey alıyorum. Dün essence'in siyah asansörlü göz kalemini görmüşken 4-5 tane aldımi sonra baktım bir sürü rossmana gelmiş. Hiç bulamadığım için ben de atlamıştım üzerine halbuki.

Fotoğraflarını ya şimdi ya da bir ara bulursam ekleyeceğim iki terlik/ayakkabı aldım polaris'ten. Bana kalsa almazdım da annem al al ayakkabı al diye darlamasın artık diye, pes ettim.

YILLAR SONRA ilk kez kuaförde saçlarımı kestirdim. Nefret ederim kuaförlerden, olaibldiğince az gitmeye çalışıyorum. Bayağı kısa oldu bana göre, ama hem kendime yakıştırdım hem hoşuma gitti. Elimde 1 fotoğraf var galiba, zamanla yenisini eklerim. Şimdi duşta saçıma krem sürmüyorum. 3 günlük bir rutinim var. bir gün dax supergro, bir gün gliss'in onarıcı maskesi, bir gün de sadece şampuanla yıkıyorum saçlarımı. Her duş sonrası pantene ve gliss'in yağlarını 1-2 şer damla karıştırıp saçıma sürüyorum. 1 haftada uzadı saçlarım resmen, bir de yumuşacık oldular. Çok memnunum gidişattan.

Bugün bir de düzleştirici aldım: remington sleek & curl. Teknosa'dan aldım: gördüğüm en iyi indirim oradaydı. Şimdilik memnunum valla. Birkaç gün daha geçsin de bakalım.

Başka aklıma gelen giden bir şey yok. Havalar inanılmaz sıcak. Umarım biraz daha serinlerde geçiyordur yazınız.

Sevgiler

Saçımın yarı fönlü hali bu, eteği geçen hafta koton'dan aldım, çogzel rengi yahu







bu da şimdi düz halini görebilin diye hesap makinesiyle çektiğim bir fotoğraf. tipime değil saça bakıp geçelim lütfen :F :



Bu arada yaz sonunda saçlarımı bu renk ve model yapmak istiyorum, ne dersiniz? Ten rengime gitmeyeceğinden eminim ama amacım bir açıp, hoşuma giden rengi bulana kadar koyultmak. Muhtemelen turuncuların orda bir yerde duracağım.


ayakkabılardan biri linkte bulunan lacivert görünümlü, aslen siyah babet:


diğeri de şunların beyazı:


ikisi de 40 numara




13 Haziran 2014 Cuma

etsy'de dükkan açtık

Selamlar :)

gördüğüm birkaç fotoğraftan ilham alarak geçen gün bir adet anneme açtıktan sonra bugün de kendime dükkan açtım etsy'de. ilgilenenleri bekleriz efem :)

https://www.etsy.com/shop/gaslandogan

https://www.etsy.com/shop/gulcinART





12 Haziran 2014 Perşembe

bugünlerde bens

Selamlarrr,

İzmir'de hava o kadar garip ki... Bir yağıyor bir duruyor, bi acayip. Stajım başlayana kadar gezebildiğim kadar gezmeye çalışıyorum, sonra vaktim olmayacak zaten. Şimdilik birkaç fotoğraf paylaşmakv istedim, hakkında yazacak bir konum olur umarım yakında =)

Bu arada hayat boyu hep uzun gömlekler, uzun bluzlar giydim; kısa şeylerden nefret ettim. Ancaak yakın zamanda inadına kısa şeyler hoşuma gitmeye başladı. Bir de güzel bi kot tayt bulunca ikisinin birleşimi çok hoşuma gitti ve aşağıda bi yerlerde göeceğiniz kısa gömlekle taytı almış bulundum. Tayt 40 beden, gömlek L.











İlk birkaç fotoğraftaki makyajsız halimdir, leke tedavisi şeysine referans olsun.

Sevgiler :*

9 Haziran 2014 Pazartesi

6. haftanın sonu- Lekeler

Merhaba,

Isotrexin'e başlayalı yaklaşık 6 hafta olmuş,  la roche posay ürünlerini kullanmaya başlayalı ise neredeyse 1 ay. Geçenlerde Ask.fm'den de ürünlerin yorumları ile ilgili istek gelince, ben de hazır evime gelmiş fotoğraf makinemi bulmuşken bu yazıyı hazırlamak istedim.

Şimdiii... öncelikle dermatologa en son 1 hafta kadar önce gittim. kendisi tutturdu da tutturdu sivilce kremi kullan diye. Benim sivilceyle sorunum yok diyoum, anlatamıyorum. Birkaç sivilce kremi falan önerdi doktor yazın kullanmam için de hiçbirini almadım. Benim sorunum iz, sivilce değil. Aklınızda bulunsun, her ne kadar gece kullanılıyor olsa da isotrexin'i yazın kullanmayın.

Benzamycin'i taş çatlasa 3-4 kere kullanmışımdır. Sadece yeni bir sivilcenin çıkacağını hissettiğimde henz daha uç vermemişken kullanıyorum; oldukça etkili olduğunu söyleyebilirim. Sürekli buzdolabında kalması gereken bir ilaç olduğundan Ankara - İzmir yolunda otobüsün dolabına atmalarını rica ettim sağolsun kırmadılar :)

Gül hastalığıyla ilgili eumovate'a devam dedi doktor, tam azalmaya başlamışken lekeler tekrar artmaya başladı. Advantan diye ekstra bir ilaç daha yazdı eumovate bitmek üzere olduğu için.

Gelelim LRP ürünlerine. Son 2-3 günüm valiz toplamakla geçtiği ve ilaçları vb. valize kaldırdığım için hiçbir yerime hiçbir şey sürmedim. Daha önce de dediğim gibi jel gerçekten çok kurutuyor cildi. Başlarda sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullanıyordum ama sonra sadece akşam yatmadan önce, artık o gece ne süreceksem onu sürmeden hemen önce kullanmaya başladım. Genelde rutinim şu iekilde:

Sabah uyan yüzünü yıka (ılık suyla sadece)
Effaclar duo +
önceki gece isotrexin kullandıysan 50+ güneş kremi, LRP -önceki gece effaclar k kullandıysan bir şey sürme
yurda gelince garnier makyaj çıkarıcıyla makyajını çıkar, makyaj yoksa ılık suyla yıka
makyaj çıkarıcı kullandıysan nemlendirici sür (cildi çok geriyor bu ürün)
2-3 günde bir neutrogena deep clean peeling
akşam yatmadan önce LRP temizleme jeli ile yüzünü yıka
effaclar k kullanacaksan direkt effaclar k yı sür, isotrexin kullanacaksan biraz nemlendirici sürüp bi yarım saat sonra isotrexin'i sür


şimdi çok karışık gibi gelmiştir kulağa eminim, ama öyle değil aslında. sadece sabah akşam gereken şeyleri sürüp arada cildimi temizliyorum özetle.

Ürünlerin tek tek ne etki yaptığını farketmem mümkün değil, ama cildimde en ferah ve temizlenmişlik hissini bırakan ürün peeling. Çok haşin davranmamak gerekiyor kullanırken, bir de her ne kadar ügnlük olduğu yazasa da üzerinde ben  2-3 günde bir kullanıyorum, cildi yıpratmaya gerek yok.

Ben genel olarak cildimin görünümünün değiştiğini düşüniyorum. Son 6 haftadır 3 kere fondoten ya kullanmışımdır ya kullanmamışımdır. En başta dermatologa gitme sebebim olan annem dün beni gördüğünde 'Bahar ay ne kadar güzel olmuş cildin' dedi kaç kere. Dermatologumsa isotrexin'in asıl etkisinin 3-4 aydan itibaren ortaya çıkacağını söyledi.

Yüzümde hala lekeler var ve yenileri ekleniyor böyle kırmızı kırmızı, ben oynamay devam ettikçe. Ama ben genel gelişmeden memnunum. Sanırım asıl nokta pes etmeyip sürekli olarak aynı düzende ilerlemek.

Herhangi bir sorunuzda bana burdan ya da http://ask.fm/Bahargaser 'den ulaşabilirsiniz.

Sevgiler







Bu daaaa sabahları ne kadar suratsız olduğumun kanıtı :)


Son olarak bu da before postu: